Klachten
Ben je niet tevreden over de kwaliteit of bezorging of heb je een andere klacht; Hieronder vind je alle informatie over de procedure en voorwaarden bij klachten en retourzendingen.
Het aanmelden van een klacht
Heb je een klacht? We helpen je graag - Neem dan contact op met één van onze medewerkers van de klantenservice. Dit kan per e-mail aan [email protected], of per telefoon 0344845828. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht vragen wij je vriendelijk om onderstaande gegevens te vermelden.
- naam, adres, woonplaats en bestelnummer
- een duidelijke omschrijving van de klacht.
- indien mogelijk foto's waarop de klacht duidelijk te zien is.
Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij hiervan een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 werkdagen per e-mail een inhoudelijke reactie op de door jouw aangemelde klacht.
Intex Producten
Heb je een kapot of beschadigd Intex product? Dat vinden we erg vervelend! Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je om het volgende te doen:
1) Gaat het om één van de volgende Intex producten?
- Zwembad (frame zwembad of easy set zwembad)
- Zwembadapparatuur (filterpomp, zoutwatersysteem, etc.)
- Opblaasbare jacuzzi
Dan willen we je vragen om je garantieaanvraag rechtstreeks bij Intex Nederland in te dienen. Zij hebben de beste technische kennis om je verder te helpen, en zullen na de aanvraag contact met je opnemen om de garantie af te handelen.
Indien je in België woont, mag je jouw garantieaanvraag online registreren via Intex Service Center België. Na ontvangst van je online garantieaanvraag, zal het Intex Service Center van België en Luxemburg contact met je opnemen en een passende service bieden.